Salată de pui cu ciuperci şi fasole















Cum aveam in frigider o bucata de piept de pui mi-am pus imaginatia la incercare si m-am gandit ce gust are oare o salata cu fasole si ciuperci? Eram cam sceptica in privinta conservei de fasole boabe fiindca nu mai folosisem pana acum.
Insa a avut un gust foarte placut in salata, s-a combinat perfect cu restul ingredientelor.

Am folosit:
  • 1 bucata piept de pui, 1 conserva (400 gr) ciuperci taiate, 1 conserva (400 gr) fasole boabe 4 tipuri, 1 ceapa, 1 ardei, sare, piper, sos de maioneza (optional puteti sa puneti si castraveciori in otet).

Pieptul de pui l-am pus la fiert. Intre timp am taiat conservele si le-am pus la scurs. Ardeiul l-am taiat marunt la fel si ceapa.
Intr-un bol am asezat intai ciupercile, apoi fasolea, ardeiul si ceapa. Cand pieptul de pui a fiert l-am tocat marunt si l-am pus peste legume. Am adaugat sare, piper si maioneza.

O salata foarte buna! Trebuie sa incercati!

0 Response to "Salată de pui cu ciuperci şi fasole"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.