Ciorbă de porc cu tăieţei de casă







Ieri v-am prezentat reteta pentru taietei de casa, iar astazi am sa va prezint cum i-am folosit, intr-o ciorba foarte gustoasa!

Am folosit:
  • 600 gr carne de porc, 2 morcovi, 1 ceapa, 1/2 telina, 2 cartofi mari, taietei de casa (puneti cat doriti, in functie de cat de groasa vreti sa fie ciorba), 3 linguri de bulion de rosii, 1 ardei, patrunjel, sare, 2 linguri bors la plic (mie-mi place cel cu smantana).

Am tocat in cuburi carnea de porc si am pus-o la fiert. Am schimbat prima apa in care a dat in clocot si am pus din nou apa in oala peste carne.

Legumele le-am taiat cuburi mici si le-am adaugat in ciorba treptat (morcovii, ceapa, telina, ardeiul, cartofii).

Cand au fiert legumele si carnea am adaugat si bulionul, taieteii, sarea si borsul.

Am mai lasat pe foc 15 minute, apoi am adaugat patrunjelul tocat si am oprit focul.

E o ciorbita tare buna, consistenta si gustoasa!

2 Response to "Ciorbă de porc cu tăieţei de casă"

  1. violette says:

    ce apetisant arata...si daca e si cu taietei de casa e de nota 10!

    o zi frumoasa!

    Danutza says:

    Multumesc mult Violette, a fost tare gustoasa:)
    O zi placuta! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.