Mancare de cartofi cu carne de porc








Astazi in meniu avem ... mancarica de cartofi cu carne de porc.
E o mancare foarte cunoscuta de toti, usor de preparat si tare gustoasa. Asa ca m-am gandit si am decis sa o postez, fiindca se incadreaza la retetele gustoase si garnisite. Cantitatile de carne si legume sunt in functie de ce cantitate de mancare doriti sa preparati.

Eu am folosit:
  • 1 kg cartofi, 300 gr carne de porc, 1 ceapa mare, 1 morcov (de asemenea mare), cateva linguri de bulion, sare, piper, condimente pt porc, patrunjel.
Am tocat carnea cubulete si am calit-o impreuna cu ceapa si morcovul. Apoi am pus cartofii taiati si am adaugat 2-3 pahare de apa. Cand mancarea a inceput sa scada, am adaugat condimentele si bulionul. Am lasat la foc potrivit 20-25 de minute. La final am pus si patrunjelul.
Am servit cu gogosari murati. Foarte bun!

8 Response to "Mancare de cartofi cu carne de porc"

  1. LadyMoon says:

    simplu si delicios , multumesc frumos de reta .Weekend placut si numai bine !!!

    Danutza says:

    Ma bucur mult ca iti place, pozele sunt asa de naspa ...e una din primele retete postate :))
    Weekend frumos si tie si merci mult pt vizita!

    rautateee says:

    Moama ce buna a fost! Mii de multumiri bucataresei!!! Daca mai ai si alte retete asa simple,le astept cu nerabdare! :D O zi buna :)

    rautateee says:

    A fost mai bun decat ma asteptam. Mii de multumiri bucataresei ! O zi buna tuturor :)

    rautateee says:

    A fost mai bun decat ma asteptam. Mii de multumiri bucataresei ! O zi buna tuturor :)

    Danutza says:

    Ma bucur ca ti-a placut! Te astept sa ma incerci si alte retete de pe blog! O zi frumoasa! :)

    Anonim says:

    super tare reteta nu ma asteptam o fac din spania eu una din retetele mele favorite multe multumiri bucateresei si va astept si cu altele asa simple

    Danutza says:

    Multumesc si ma bucur foarte tare ca ti-a placut! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.