Pește pane












Modul de preparare al pestelui pane semana foarte bine cu cel al pieptului de pui, asadar este o alternativa foarte buna atunci cand vrem sa mai diversificam meniul.

Pentru reteta de peste pane se poate folosi cam orice tip de file de peste. Eu de obicei prefer codul sau pangasius, pe care il cumpar congelat din magazin.

Am folosit:
  • 800 gr file de pangasius, 100 gr pesmet, 1 ou, 2 lingurite mix pt pane, sare, ulei pentru prajit.

Pestele l-am decongelat apoi l-am taiat in bucati de dimensiuni mici si l-am sarat. Oul l-am batut bine cu o furculita. Pesmetul l-am amestecat cu mix-ul pentru pane si l-am asezat pe o farfurie.

Intr-o tigaie am pus ulei la incins. Cand uleiul este gata pentru prajit incepem sa pregatim pestele: il dam prin ou, apoi prin pesmet si il asezam in tigaie. Il prajim pe ambele parti pana devine auriu.

Il scoatem pe o farfurie in care am asezat un servetel, astfel se absoarbe surplusul de grasime.

Am servit cu mamaliga si mujdei ( am pregatit pentru acest peste pane un mujdei care ne place foarte mult: la mujdeiul clasic pregatit cu ulei, sare si otet am adaugat o rosie decojita mixata in robot ).

Foarte bun!

0 Response to "Pește pane"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.