Ciorbita de dovlecei






De obicei nu am pofte asa de mari, dar de data asta am poftit la o ciorbita de dovlecei acrita cu bors.
Si cum la supermarket aveau dovlecei, n-am ezitat sa cumpar "ca sa-mi fac pofta".

Am folosit:
  • 4 dovlecei, 1 ardei, 2 morcovi, 1 cartof, o ceapa, 2-3 linguri de bors, patrunjel, sare, 1 lingura bulion.
Am pus pe rand ceapa, morcovul, ardeiul, cartoful, dovlecelul taiate marunt. Cu 10 minute inainte de a opri focul, am adaugat bors, bulion si patrunjel.

E o ciorbita delicioasa. Pana acum nu o preparasem si iarna, doar vara. Dar merita in orice anotimp sa serviti o portie!

0 Response to "Ciorbita de dovlecei"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.