Limbi de pisica












Am gasit in cartea de bucate o reteta de fursecuri cu denumirea "Limbi de pisica". M-au incantat denumirea si compozitia asa ca nu am ratat ocazia sa le incerc.
Mai ales ca noua ne plac pralinele acelea "Langues de chat" si m-a dus gandul la ele. Asa ca am decis sa si glazurez fursecurile, ca sa ne aduca aminte de gustul pralinelor :)

Am folosit:
  • 350 gr faina, 200 gr margarina, 100 gr zahar pudra, 2 plicuri zahar vanilat, 2 oua, esenta vanilie si lamaie, un praf de sare.
Am amestecat margarina cu zaharul pana s-au omogenizat, apoi am adaugat ouale, esenta, zaharul vanilat si sarea si am amestecat. La final am incorporat faina in compozitie si am amestecat foarte bine din nou.
Din compozitia rezultata am format "limbile de pisica", cu ajutorul unei ustensile de bucatarie.
Am facut si cateva fursecuri de alte forme, cum se poate vedea in poze.

Dupa aproximativ 10 minute , cand s-au rumenit putin, am scos tava din cuptor si am glazurat cu glazura duo.

Imi cer scuze ca pozele de final nu-s foarte aspectuoase, dar le-am decorat in graba fiindca nu mai puteam de pofta. Iar de asezat pe un platou, nici nu s-a mai pus problema.
Erau prea gustoase ca sa mai astepte!

0 Response to "Limbi de pisica"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.