Salata cu pui, mango si dovlecel






By http://retetegg.blogspot.com/
De cand am facut prima salata de pui cu mango am ramas indragostiti de ea. Si cand am fost in Auchan si am vazut ca au adus din nou mix-uri de salate am zis ca e musai sa o repetam ca e prea buuna!

E o salata pe care o poti manca la orice masa a zilei, sau chiar la fiecare masa a zilei :) Nu te poti satura de ea! E foarte usor de facut si foarte, dar foarte sanatoasa.

Noi o iubim si va recomandam sa o incercati cat mai curand!

Am folosit:
  • 1 punga mix de salata exotica (rucola, lettuga rossa, invidia riccia), 1 mango, 1 ardei kapia rosu, 1 piept de pui (300 g), 1 dovlecel mic spre mediu, ulei de masline, otet balsamic, sare, piper.
Am spalat bine salata si am asezat-o in bol.

Pieptul de pui l-am pregatit pe grill, condimentat cu sare si piper. La fel si dovlecelul taiat felii subtiri.

Fructul de mango l-am decojit si l-am taiat cuburi. Ardeiul l-am taiat felii.

Am pus toate ingredientele in bol peste salata, am stropit cu otet balsamic si ulei de masline. Punem si-un praf de sare si e gata!

Delicioasa, sanatoasa si rapida!

24 Response to "Salata cu pui, mango si dovlecel"

  1. Anonim says:

    Este foarte buna salata! O recomand oricui vrea sa incerce ceva nou si foarte delicios.

    Danutza says:

    Multumim inca o data pentru recomandare!!

    Emily says:

    super delicioasa aceasta salata! Te pup Danutza

    Danutza says:

    Merci mult Emily! Pupici :*

    pansy says:

    delicioasa reteta!grozava combinatia ! am si eu o varianta a ei,am s-o postez in curand si te voi invita s-o vezi.

    Delicioasa... astazi am ratat, maninc ce (daca) a mai ramas, asta pentru ca n-am ajuns prima... Pupici !

    Danutza says:

    Merci mult Pansy! Abia astept sa vad si varianta ta! Imi plac asa de mult salatele usoare si mai ales combinatia cu fructe :) Te pup!

    Danutza says:

    Daniela, presimt ca o sa o repet cat de curand:) Abia a inceput primavara, avem asa de mult timp sa tot pregatim salate cu verdeturi si fructe :) Pupici!

    Une salade très bien composer, un vrai delice!

    Bisous

    Ioana V. says:

    arata super!

    Gabitza says:

    Multumesc frumos de reteta! Delicioasa si sanatoasa! Bine ca e mango si nu avocado :P

    Simona says:

    Super combinatie! Deja ma gandesc ce gust o avea...?!
    Pupici

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous!

    Danutza says:

    Multu mult Alina. Pup!

    Danutza says:

    Gabitza, ma bucur mult ca-ti place. Eu avocado n-am mancat insa stiu de la soramea ca nu e cine stie ce :)) In schimb mango e buun si aromat...il ador! Pup!

    Danutza says:

    Merci mult Simona! E super buna! Pupici!

    Marina says:

    Danutza, that is a very healthy and delicious salad! Do you have a recipe how to make a zama? Is it Romanian dish?

    Danutza says:

    Thanks Marina! I don't know what you mean by "zama" ... tell me more about it please :)

    O salata tare buna.Imi place asa de mult mango.Pupici!

    Danutza, tare faina salata ta!

    Danutza says:

    Multumesc Mihaela! Si mie imi place mult! Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc mult d-na Maria Elena!!

    Maya says:

    MMm, ce bine arata salata asta!

    Danutza says:

    Merci mult Maya! te pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.