Sandwich cu salată de vinete




In weekend am pregatit cateva sandwich-uri gustoase cu ce aveam la indemana.

S-au papat repede si mesenii au fost multumiti, asa ca eu nu pot decat sa ma bucur ca uneori mai scap si cu gustarele de cate-o masa:).

Am folosit:
  • cateva felii de paine, salata de vinete, gogosari murati, ou fiert, masline, verdeata.
Reteta pentru salata de vinete o gasiti aici.

Pe feliile de paine puneti salata de vinete din belsug, felii de ou, felii de gogosar, masline si verdeata.

Puteti decora cum doriti, in functie de imaginatie, oricum sandwich-urile sunt delicioase!

Pofta buna!

4 Response to "Sandwich cu salată de vinete"

  1. felis says:

    Mmmm... cat de bine arata... si mie cat de mult imi place salata de vineteeee... E o bunatate!

    Danutza says:

    Multumesc Felis!

    cry_filo says:

    Arata foarte bine asa ca am venit si eu la o portie :)

    Danutza says:

    Bine ai venit! Ma bucur tare mult ca-ti plac sandvisurile mele...uneori imi place sa ma mai joc si sa decorez chiar si sandvisurile :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.