Salată bulgărească II





Stiu ca am spus cu numeroase ocazii ca salata bulgareasca e preferata mea, asa ca nu prea mai am ce sa spun, decat ca e cea mai buna salata!

Am folosit:
  • 1 salata verde, 2 rosii, 100 g branza de vaca, 5 felii sunca presata, 2 oua (fierte), 1 ceapa verde, 1/2 castravete, ulei, otet, sare, piper.
Tocam ingredientele si le punem intr-un bol. Eu am taiat rosiile, sunca si ouale mai mari putin ca sa-si pastreze forma si sa ofere un aspect frumos salatei.

Am adaugat ulei, otet, sare si piper si am servit!

6 Response to "Salată bulgărească II"

  1. mirela says:

    yamii,yammm,,,,cat de bine arata,,,pupp si o seara frumoasa!!

    Danutza says:

    Multumesc frumos Mirela, te pup si eu!

    Numai buna pentru cina...yumi,yumi.
    Pupici.

    Danutza says:

    Merci mult Lia! Te pup!

    Imi place genul asesta de salata!

    Danutza says:

    Si noua ne place mult, Mariette! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.