Varza calita cu carnati de casa


O reteta simpla si foarte buna de varza calita, cu bucati de carnat de casa si mamaliguta. Fara carnati este ideala si in post :)

  • 1 varza (1.500 g), 1 ceapa mare (sau 2 daca sunt mai mici), 150 g bulion (sau pasta de tomate), 2 lingurite boia dulce, sare, piper, foi de dafin, marar, 1/2 plic sare de lamaie.

Varza am tocat-o marunt si am frecat-o cu sare.

Am taiat ceapa pe care am pus-o la calit impreuna cu boiaua. Cand a fost gata ceapa am adaugat varza si 1 pahar cu apa. Am lasat la fiert, amestecand din cand in cand.
 
Am adaugat peste varza bulionul, foile de dafin, sare si piper. Eu am acrit-o cu jumatate de plic de sare de lamaie, daca aveti zeama de varza e si mai bine.

La final am adaugat marar tocat.

Am servit-o cu bucati de carnat de casa prajit si mamaliguta.

Foarte gustoasa!


12 Response to "Varza calita cu carnati de casa"

  1. Beth says:

    Un plat bien appétissant et sans doute délicieux, bravo!

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous!

    Simona says:

    Oleleuuu ce deliciu.. Cum ies din post ma pun pe varza cu carnati! Pupici

    Danutza says:

    Eu nu fac sarmale de Paste si am zis sa ne facem putin pofta de varza inainte:))
    Pupici!

    Barbatul meu ar manca non stop varza cu mamaliga dar noroc ca nu pot sa fac poze decat o data::)Delicios!

    Danutza says:

    Teo, noi nu facem foarte des, dar si cand facem, ori mancam ori nu mai mancam:)) Pup!

    Ce bunãtate...mmmmmm

    Danutza says:

    Multumesc Ramona! E super buna ;)

    O mancare adevarata romaneasca!!!!!!!!Ce pofta imi este:)!!!Sarbatori fericite!

    Danutza says:

    Maria, mare dreptate ai :)) Te pup! Sarbatori fericite!

    Cu ochii as manca,dar nu se poate din motive medicale.Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, imi pare rau ca nu poti sa papi:( Nici mama nu prea poate sa manance varza, tot din motive medicale ...si ea e si pofticioasa rau:)
    Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.