8 Response to "Retete sosuri"

  1. Cate bunatati! Uite cautam sosuri si te-am gasit pe google! Imi plac si sosuriele albe si cele cu bulion. Am sa probez reteta. o zi buna!

    Danutza says:

    Ma bucur mult ca iti plac! Multumesc pt vizita! O zi frumoasa!

    O multime de sosuri foarte bune.Pupici!

    Ce plat me semble une vrai tentation j'aimerais bien goûter!

    Danutza says:

    Multumesc Mihaela! Am mai facut diverse sosuri, dar de obicei uit sa le pozez :) Pupici!

    Danutza says:

    Merci Beth! Bisous!

    Imi plac sosurile de orice fel pentru ca imbogatesc din plin orice mancare!Pupici!

    Danutza says:

    Teo, ai mare dreptate! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.