O mica schimbare

Astazi am hoinarit cu diverse 'trebi' prin oras si m-am ocupat putin si de look. Cum care look?! Pai unul nou, de toamna, in ton cu noii mei ochelari de vedere:)

Pentru ca ochelarii de vedere la mine au fost o necesitate si nu un moft, pentru ca trebuie sa-i port multi ani buni de acum incolo permanent...trebuie sa ma imprietenesc cu ei si sa-i adaptez la tunsoarea mea, la culoarea parului, la tinute, la machiaj, etc.

Azi am facut primul pas si-am renuntat la pletele mele lungi pe care le-am crescut cu truda vreo 3 ani:)), in favoarea unei tunsori noi si moderne care sa se 'pupe' mai bine cu ochelarii:)

Pana acum am primit pareri de bine de la cei apropiati si parca imi place si mie noul look...adica incerc sa ma obisnuiesc cu fata mea cand ma uit spre oglinda:))

As vrea si parerile voastre, sincere, despre cum imi sta?!

Chiar daca nu va place sau o sa radeti de 'aragaz cu 4 ochiuri' eu tot va ador si-am sa va pregatesc bunatati in continuare cu drag:)

Deci ... ta naa naaam:






Bonus, maine am o reteta delicioasa...azi doar un preview:)


20 Response to "O mica schimbare"

  1. Sa-ti fie de bine noua pieptanatura... Asteptam cu interes reteta... Pupici !

    Danutza says:

    Merci frumos! Maine e gata si reteta...e un pui cu ciuperci si masline...si-are si-un ingredient secret:)) Pupici!

    No,bata-te sa te bata norocul ca te imbogatesti,nu te mai cunosteam:)Tare faina tunsoarea si ochelarii asa ca n-ai de ce te plange:)PUPICI!

    Danutza says:

    Ehe, zici bine sa ma imbogatesc:)) Merci mult! Pupici!

    Unknown says:

    sa-ti fie de bine...arati super!
    imi place forma si cum iti vine in spate!

    Danutza, imi place tunsoarea, ochelarii iti vin bine, sa fi sanatoasa si multumita!

    Stefy says:

    parerea mea e ca iti sta bine si cu ochilari si cu noua tunsoare!!!

    sarah says:

    sincer iti spun ca iti sta foarte bine cu ochelari,ceea ce nu pot spune despre mine care par scapata dintr-un film horror cand ii port.tunsoare e si ea super faina.si eu visez la tuns dar nah,aici eu si sotul meu nu suntem pe aceeasi lungime de unda.si de dragul sotului port parul lung cat ziua de post :))
    asteptam bunatatile!pupici

    Iti vin foarte bine si tunsoarea si ochelarii.Sa nu te mai cunosc.Te pup cu drag si iti doresc sanatate multa.

    Danutza says:

    Andreea multumesc! M-am tuns la un salon nou si aveam ceva emotii ca nu stiam cum tund fetele, dar am nimerit o stilista super priceputa, a stat mai mult de o ora sa-mi aranjeze si sa-mi tunda parul, era foarte atenta la toate detaliile:)

    Danutza says:

    Dna Maria Elena, multumesc mult!

    Danutza says:

    Stefy, esti draguta! Merci, pup!

    Sa-ti fie de bine noua tunsoare! Te prinde bine!

    Danutza says:

    Sarah, nu te-am vazut cu ochelari dar sunt convinsa ca iti sta foarte bine:)
    De tuns, si eu m-am tuns tot cu acordul barbatului:)) Ca el ma tot punea sa tin parul caaat mai lung, insa cand a vazut cum as vrea sa ma tund s-a lasat convins:))
    A fost multumit de rezultat:)

    Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc Dia! Mie nu mi se pare o schimbare chiar mare, insa e altceva:) Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Alexandrina!

    Ioana V. says:

    Sincer? Parca iti sta mai bine cu ochelari decat fara. Pe bune. Modelul asta de ochelari chiar te prind bine. Iar tunsoarea e super. Arati mai tanara cu cativa ani! Deci, capul sus: schimbarea e in bine!...:)Pupici

    Danutza says:

    Merci mult! Sincera sa fiu am incercat muulte modele pana m-am decis si-n final i-am ales pe astia. Tunsoarea am vrut oarecum sa sa asorteze cu ochelarii si stilista mi-a recomandat cea mai potrivita tunsoare zic eu:) Pupici!

    nico says:

    Daca nu eram casatorit ,te lu-am de nevasta , stii sa gatesti esti si frumoasa , ce mai incolo incoa, dar ....soryyyyy :)))) Dar retete poti sa ne mai dai .

    Danutza says:

    Nico, sunt deja 'adjudecata' unui domn, dar multumesc pt compliment:) Retete cu siguranta voi posta ca doar imi place sa gatesc si sa le dau si altora idei ce sa mai gateasca:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.