Bomboane "Raffaello"









Cine nu cunoaste bomboanele Raffaello si mai ales cine nu le iubeste?

Au o prezentare absolut minunata in ambalajul lor, iar gustul e delicios. Eu le iubesc cu adevarat, iar de sarbatori mereu imi doresc sa le gasesc in ghetute sau sub brad.

Insa, am rasfoit netul si am vazut ca exista numeroase retete de bomboane Raffaello preparate in casa. M-am gandit sa incerc si eu sa pregatesc, asa ca de Mos Nicolae, si iata ce a iesit.:)

Am folosit:
  • 400 gr lapte praf, 150 gr zahar pudra, 100 gr unt, zeama de lamaie (2 linguri), esenta de vanilie, zahar vanilat, alune (arahide, migdale), nuca de cocos.

Am amestecat laptele praf cu zaharul pudra si le-am frecat cu untul (la temperatura camerei). Am adaugat esenta, zaharul vanilat, zeama de lamaie si am omogenizat bine compozitia. Am lasat-o apoi la rece cam o jumatate de ora.

Am modelat bomboanele, am pus in fiecare o aluna la mijloc si le-am dat prin nuca de cocos.

Sunt foarte bune, aproape la fel de bune ca cele din magazin. :)

Pofta buna!

PS1: o pisica foarte curioasa a dat tarcoale pe langa farfurie tot timpul :)
PS2: cele din mijloc sunt bilute cu ness, reteta o sa vina in curand pe blog

3 Response to "Bomboane "Raffaello""

  1. mirela says:

    Sunt foarte bune,printre preferatele sotului,am sa le fac si eu curand.Pupici!!

    Raisa says:

    uaaau......nu cred ca ador ceva mai mult pe lumea asta mai mult decat dulciurile, iar dintre dulciuri Raffaello sunt unele dintre preferatele mele :) cred ca am sa incerc sa fac si eu vreodata :*

    Danutza says:

    Au sanse mari sa iasa la vot:) Oricum imi doream sa le refac, am o reteta noua care pare chiar mai buna:)Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.