Ciorbă de roșii








Nu cred ca exista o reteta mai potrivita pentru o ciorbita de vara, decat reteta unei ciorbe de rosii.
E foarte usor de pregatit si e plina de vitamine.

Am folosit:
  • 6 rosii, 1 ardei, 2 morcovi, 2 cepe, 1 ceasca orez, 2 lingurite delikat de legume, sare.

Am pus pe foc o oala cu apa. Am tocat marunt ceapa, morcovul si ardeiul si le-am adaugat in apa. Dupe ce a inceput sa fiarba zarzavatul am adaugat rosiile taiate cubulete, sare si delikat.
Cand legumele au fiert am adaugat si orezul (pe care l-am tinut inainte in apa sa se umfle). Dupa 5 minute am oprit focul.

A iesit o ciorbita foarte buna, usoara.

0 Response to "Ciorbă de roșii"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.