Cartofi la cuptor cu verdeturi de Provence





By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru ca aveam la cina niste copanele delicioase, trebuie sa le servim cu o garnitura pe masura lor.

Am pregatit niste cartofi la cuptor cu multe verdeturi (ador verdeturile de Provence).

Se fac asa de usor incat merita sa garnisiti cu ei orice fripturica va doriti!

Am folosit:
  • 1 kg cartofi, 2 linguri ulei de masline, 2 lingurite verdeturi de Provence, sare, piper alb, 100 ml apa.
Cartofii i-am curatat, i-am spalat si i-am taiat pe lungime in bucati mai groase.

Am uns o tava cu ulei de masline, am asezat cartofii, apoi am adaugat apa, sare, piper si verdeturi.

Tava am pus-o la cuptor la foc potrivit!

Cand au devenit cartofii moi am oprit focul.

I-am servit ca garnitura langa copanele.


16 Response to "Cartofi la cuptor cu verdeturi de Provence"

  1. Dana C says:

    Aceasi cina am avut-o si noi aseara, doar ca eu am papat doar cartofiori cu o salata, iar baietii au papat si carnita pup :*

    Cartofii astia sunt o garnitura minunta pentru orice fripturica!

    Oana says:

    Imi place la nebunie cum arata! Imi imaginez ce gust a avut :X

    Danutza says:

    Danutza, uneori si eu prefer sa pap doar cartofi la cuptor si-o salata, mai ales seara. Nu neaparat daca e post, dar pica mai usor:) Pup!

    Danutza says:

    Teo, asa e! Merg la toate fripturile:)Pup!

    Danutza says:

    Merci mult Oana! Cred ca-ti imaginezi bine gustul:))Pup!

    Antonina says:

    O bunatate!! imi ploua in gura si de foame si de pofta ;) Pupici

    Cartofii aia sint numai buni pentru, dar ma ispitesti cu carnita aia alaturi... Te pupicesc din zbor ca sa simt doar gustul de cartofiori...

    Danutza says:

    Anto si pe mine m-a apucat acum o foame si n-am nici friptura nici cartofi. O sa mananc o portocala:)) Pupici!

    Danutza says:

    Daniela, stiu ca e greu cu ispita! Eu sunt prea pofticioasa si d-aia nu reusesc sa tin nici post, ca e mai pacat doar sa ma gandesc la ce n-am voie:)
    Sper sa reusesc saptamana viitoare sa tin 2-3 zile ca tine si mama:) Atunci sa vezi ce de cartofi o sa pap (dar e bine ca imi plac cartofii) Pupici!

    violette says:

    delicioasi...si mie imi plac cartofii la cuptor!
    pup! o seara frumoasa!

    Foarte buni! Si mie imi plac foarte mult la cuptor si mai toata saptamana mi i-am facut copti cu margarina si usturoi.

    Danutza says:

    Merci mult Violette!Te pup!

    Danutza says:

    Merci Diana! Eu sunt consumatoare mare de cartofi sub orice forma, insa la cuptor parca-s cei mai buni:)

    Cand au devenit cartofii moi am oprit focul.

    I- am servit ca garnitura langa copanele.

    Pune LINK pentru copanele, sa redirectioneze catre reteta! Pup

    Danutza says:

    Lol, am fost asa ametita ca am uitat:) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.