Cartofi gratinaţi cu brânză, ouă şi smântână













By http://retetegg.blogspot.com

Acesti cartofi gratinati sunt, de fapt, tot un fel de cartofi frantuzesti, doar ca am mai schimbat putin compozitia. Sincer, nu ma pot decide care sunt mai buni, acestia sau cei pregatiti aici. Ambele variante sunt yummi :)

Am folosit:
  • 1 kg cartofi albi, 300 gr branza, 100 gr cascaval, 250 gr smantana, 7 oua, sare, piper, cateva felii de kaizer.

Cartofii i-am fiert separat, i-au curatat si i-am taiat felii.

Am fiert si 5 din cele 7 oua, le-am curatat si le-am feliat.

Am uns o tava cu putin ulei, apoi am asezat un strat de cartofi si unul de oua.

Am adaugat branza rasa, apoi inca un strat de cartofi si feliute de kaizer.

Am amestecat cele 2 oua bine, am adaugat peste ele sare, putin piper alb si smantana. Am turnat compozitia omogena in tava, iar la final am pus cascavalul ras.

Am lasat in cuptor o jumatate de ora la foc mediu. De obicei ii las mai mult dar acum cartofii erau deja fierti.

Pofta buna!

4 Response to "Cartofi gratinaţi cu brânză, ouă şi smântână"

  1. pansy says:

    tare buni mai sunt cartofii astia.eu ii fac in straturi,ca pe musaca si pun mai multa smatana si ii tin mai mult la cuptor,pana scade bine sosul si suprafata este rumena.credca sunt cartofii mei preferati.eu ii fac faracarne,pentru ca pot sa-i folosesc si la garnitura.cu snitele sunt traznet.pupu-te si un weekend fain!

    Danutza says:

    Mmmm, acum mi-e pofta de niste snitele:))
    Pup si weekend placut si tie!

    Anonim says:

    ce fel de branza se pune,in afara de cascaval?

    Danutza says:

    Eu pun in general telemea, dar merge cam orice fel de branza la reteta asta, depinde ce-ti place :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.