La multi ani Vladut!!!!!!!!!!!






By http://retetegg.blogspot.com/

La multi ani Vladut mic si scump!!!! Sa fii intotdeauna vesel si frumos si sa ne faci fiecare zi speciala!!

Nepotelul meu dulce implineste azi un anisor! Acum un an cand m-a sunat sora mea si mi-a spus ca urmeaza sa nasca puiutul (care era tare grabit) am fost cuprinsa de cea mai mare emotie din viata mea, plangeam si de bucurie si de emotie, erau asa de multe sentimente toate la un loc.

Peste 2 zile cand am ajuns sa ne si cunoastem, emotiile erau parca si mai mari, cand am vazut din paturica 2 ochi mari si negrii care ma priveau. Cei mai frumosi ochisori!

Stiu ca pentru multi poate o sa para o prostie, dar pentru mine Vladut e mult mai mult decat nepotul meu, este ca si copilul meu! Cel putin pana voi avea copilul meu, el este puiutul mic ce ne inveseleste in orice moment.

Acum Vladut este intr-o etapa minunata a vietii, cea in care invata sa mearga singurel, in care incerca sa spuna primele cuvinte [mama si google - pronuntate in stilul lui :)) - deh, asta face tehnologia din copilasii de azi], in care stie sa aplaude, sa bata palma, sa dea pupic si sa zambeasca strengareste chiar si cand face prostioare! Cum sa nu-l iubesti??!!

Maine am sa va pun poze cu tortuletul si petrecerea lui Vladut!

La multi ani, Vladut scump!

22 Response to "La multi ani Vladut!!!!!!!!!!!"

  1. Sa va traiasca sanatos si va bucurati de el,Danutza!La multi ani!

    Danutza says:

    Multumim mult Teo!!!

    E o mándrete de baiat.Nu lipseste mult si fetele vor plange pe la usi,de dragul lui.Sa fiti fericiti,copii sunt darul cel mai minunat pe care il putem primi.Va las un cos cu trandafiri la portita din padure si te las pe tine sa faci un tort....hímmm... delicios.Pupici.

    Ioana V. says:

    Sa-ti traiasca nepotelul! E tare frumusel si scumpic!Pup

    Danutza says:

    Multumim din suflet pt urari si complimente!!!Tortul o sa ne vina de la cofetarie de data asta. Noi lenevim si petrecem:)) Pupici!

    Danutza says:

    Alinutza multumim mult! Si tie sa-ti traiasca baietelul!Pupici!

    Sa creasca mare si sa fie sanatos.Sa va bucurati de el.Pupici!

    Danutza says:

    Multumim mult Dia! Pupici!

    La multi ani ! Sa va traiasca nepotelul, sa creasca mare, sa fie sanatos, fericit si norocos !!!

    Danutza says:

    Daniela, multumim mult de tot! Pupici si pt fetita ta!!

    Sa va traiasca nepotelul, e o scumpete! Pup!

    Danutza says:

    Multumim frumos! Pupici!

    La multi ani, sa fie sanatos, sa va bucurati de el! Petrecere frumoasa !

    Danutza says:

    Multumim muuult!!!

    Sa va traiasca!

    Danutza says:

    multumim mult Alexandrina!

    Adina says:

    La multi ani Vladut mic si scump!

    La multi ani, cu sanatate! Copilarie fericita, puiut frumos!

    Danutza says:

    Miti, multumim din suflet!

    Danutza says:

    D-na Maria Elena, va multumim mult!!

    Nicole says:

    Vladut va multumeste mult pentru cuvintele frumoase si pentru urari! Si voi toti sa fiti fericiti si sa aveti mult noroc si spor in bucatarie;)
    Danutza te pupam muuuult!

    Danutza says:

    Si noi va pupaaam!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.