Musaca de cartofi












By http://retetegg.blogspot.com

De fiecare data cand pregatesc musaca imi place sa mai adaug ceva nou, imi place sa iasa mereu diferita si foarte gustoasa! De aceasta data am adaugat verdeturi in compozitia de carne si a avut o aroma deosebita, iar gustul ... yum yum :)

Am folosit:
  • 7 cartofi, 600 gr carne tocata de porc, 1 ceapa uscata, 2 cepe verzi, 1 ardei gras, marar, patrunjel, leustean, 5 linguri sos de rosii, sare, piper alb, boia dulce, condimente pt carne, cimbru.

Am spalat cartofii si i-am fiert in coaja. I-am lasat sa se raceasca, apoi i-am curatat si i-am feliat.

Am tocat fin ceapa si ardeiul si le-am pus la calit timp de 5 minute. Am adaugat sosul de rosii si am mai lasat 3-4 minute.

Am pus carnea tocata, verdeata tocata marunt, condimentele si am omogenizat compozitia. Am lasat aproximativ 15 minute pe foc, amestecand din cand in cand.

Am asezat intr-o tava un strat de cartofi, apoi stratul de carne (la mine foarte generos) si apoi iar cartofi.

Am presarat putina boia dulce deasupra cartofilor si am pus la cuptor timp de 45 de minute.

Noi am servit musacaua cu felii de castravete murat. O bunatate!

4 Response to "Musaca de cartofi"

  1. Cristina says:

    La multi ani! Sa fii iubita si fericita, sa ai multa sanatate si tot ce iti doresti sa ti se implineasca!
    Cristina - www.divainbucatarie.ro

    Danutza says:

    Multumesc frumos Cristina!

    Raluca says:

    Si eu eu fierb cartofii in prealabil, iese mai gustoasa musacaua.

    Danutza says:

    Am facut si cu ei cruzi, dar procesul de coacere e mai lung:) E buna oricum:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.