Chiftelute






Pentru un platou aperitiv sunt intotdeauna potrivite chiftelutele. Eu am ales sa le fac de data aceasta din carne de porc, insa sunt foarte bune si din pui.

Am folosit:
  • 600 gr carne de porc tocata, 3 felii de paine alba, 4-5 catei de usturoi, condimente pt carne, piper, sare, oregano, cimbru, boia dulce, 2 oua, ulei pt prajit.

Am amestecat carnea de porc cu usturoi maruntit, paine (am tinut-o in apa 2 minute, apoi am scurs-o si am stors-o bine), condimente si oua.
Am format chiftelute de marime potrivita si le-am prajit in ulei. Eu nu le dau prin nimic inainte de a le praji, dar mama le da prin faina de obicei. Ies foarte bune in ambele variante.

Pofta buna!

1 Response to "Chiftelute"

  1. Nicole says:

    Chiftelutele sunt preferatele mele. Am vazut ca le ai si simple si marinate. Oricum, sunt delicioase....abia astept sa ne mai faci!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.