Ruladă cu ciocolată, arahide şi stafide













Un cadou dulce pentru mama mea este aceasta rulada facuta pe fuga, insa foarte gustoasa!

Mama a apreciat cadoul adus cu mare drag tocmai din Bucuresti si l-a savurat pana la ultima felie.
Combinatia de ciocolata, arahide si stafide a fost extraordinara.

Am folosit:
  • 6 oua, 6 linguri de zahar, 6 linguri de faina, 1 plic de zahar vanilat, 1 cutie mica de finetti, 100 gr mix arahide si stafide (puteti sa cumparati mix-ul deja pregatit asa cum am facut eu, sau sa cumparati stafidele si arahidele separat), 1 lingura de margarina sau unt, hartie de copt.

Pentru pregatirea blatului de rulada aveti retetele mele aici sau aici.

Blatul scos din cuptor se ruleaza intr-un prosop umed timp de cateva minute.

Crema finetti se amesteca timp de 1 minut cu margarina pana se omogenizeaza, apoi se intinde pe toata foaia de rulada.

Arahidele si stafidele se maruntesc in robot apoi se intind peste crema de ciocolata.

Se ruleaza usor foaia si se tine rulada la frigider 1-2 ore inainte de servire.

Puteti sa o decorati cu ce doriti, eu am sarit peste acest pas fiindca urma sa o transport dintr-un oras in altul si era posibil sa stric orice decor :))

Pofta buna!

6 Response to "Ruladă cu ciocolată, arahide şi stafide"

  1. felis says:

    Ce bine arata ... trebuie sa incerc si eu reteta ta de blat de rulada...

    Danutza says:

    Multumesc Felis!
    Eu folosesc mereu aceasta reteta. E un succes intotdeauna, se coace perfect, se ruleaza perfect:).

    mirela says:

    Frumos cadou,felicitari!!!!Pupppp!!

    Danutza says:

    Merci Mirela! A fost si mai frumos fiindca a fost daruit fara nici o ocazie deosebita:). Pup!

    Liana10 says:

    Buna rulada, frumos gestul!

    Danutza says:

    Multumesc Liana!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.