Rulada cu gem de mere



By http://retetegg.blogspot.com/

De Craciun am facut impreuna cu soacra mea vreo 4 prajituri intre care si rulada cu gem de mere.

De aceasta data dupa reteta soacrei, care e putin mai simpla decat a mea si la fel de buna. Iar culoarea e super ca am avut oua de tara:)

Am folosit:
  • 5 oua, 5 linguri de zahar, 5 linguri de faina, 1 praf de copt, zahar vanilat, gem de mere.
Ouale se separa si se bat spuma albusurile cu zaharul. Se adauga apoi galbenusurile, faina, praful de copt si zaharul vanilat si se mixeaza pana la omogenizare.

Se pune compozitia in tava pe hartie de copt si se tine 15 minute la foc mediu.

Se scoate apoi din tava se ruleaza intai pe un prosop umed, apoi se pune gemul uniform pe tot blatul si se ruleaza.

Optional se pudreaza rulada cu zahar.

Pofta buna!

5 Response to "Rulada cu gem de mere"

  1. Ioana V. says:

    tare frumoasa!

    Danutza says:

    Multumesc mult Alinutza! Pup!

    Stefy says:

    yammy....sunt sigura ca e foarte gustoasa la cum arata!!!

    Danutza says:

    Multumesc Medi! La multi ani si numai bucurii in anul ce vine! Pup!

    Danutza says:

    Stefy, merci mult! La multi ani!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.