Porc cu roşii, pătrunjel şi coriandru




O reteta facuta pe fuga, cu ingrediente putine si care dispare repede din farfurii. :)

Am folosit:
  • 6 felii pulpa de porc, boia dulce, sare, piper, coriandru, patrunjel, 1 cutie (400 gr) de rosii in bulion.

Carnea de porc am condimentat-o cu boia, sare, piper si am prajit-o in ulei pe ambele parti.

Sosul l-am pregatit din 400 gr de rosii in bulion taiate, coriandru, sare si patrunjel. Am adaugat cateva linguri de apa si am lasat pe foc cateva minute.

Am servit carnea impreuna cu sos de rosii si patrunjel tocat deasupra.

Foarte bun!

P.S. Cu ocazia aceasta am testat noua noastra camera foto, despre care nu pot spune decat atat: SUPER TARE!

2 Response to "Porc cu roşii, pătrunjel şi coriandru"

  1. Ce bine arata... pup!

    Danutza says:

    Multumesc!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.