Paste cu ardei copti






By http://retetegg.blogspot.com/

O reteta cu aroma de vacanta, atat de delicioasa si de usoara!

Am folosit:
  • 300 gr paste (cochilii sau scoici), 4-5 ardei copti, 200 gr sunca presata, 3 catei de usturoi, 4 rosii coapte bine, oregano, ghimbir, nucsoara, sare, 50 ml vin alb, 2 linguri de ulei.

Am fiert pastele si le-am pus la scurs.

Intr-o tigaie mai mare am pus uleiul. Cand s-a incins am adaugat sunca taiata marunt, apoi usturoiul.

Peste 5 minute am pus rosiile pasate in blender, condimentele si vinul.

Am lasat 10 minute sa fiarba sosul, si inainte de a inchide focul am adaugat si ardeii copti taiati marunt.

Am servit pastele impreuna cu sosul de ardei copti.

O minunatie! Pofta buna!

6 Response to "Paste cu ardei copti"

  1. Frumos prezentat!Imi faci pofta:)

    Danutza says:

    Merci! Ia fuguta o furculita si hai la masa:)Pup!

    gaby_d says:

    Danutzo, fur putin de colo, putin de dincolo, sa nu se vada chiar tare :)) si te invit cu surle si trambite la provocarea lunii august.
    Daca-ti face placere, eu te astept cu mare drag.

    Danutza says:

    Multumesc de invitatie! Chiar aveam de gand sa fac gomboti cu prune, imediat ce reusesc sa-i fac, vin fuga la provocare:)

    ALINA says:

    arata super danuca!!!!! stii ca pastele care le-ai folosit tu in aceasta reteta eu le fac umplute cu urda si le pun in sos de rosii sau ragù ,la cuptor?..sunt o minune !!!!!oricum reteta e super cat despre gomboti daca vedea sotul meu ca zici despre asta pleca pe jos pana la tine...e nascut la miercurea ciuc si ii plac la nebunie,eu nu le-am facut niciodata ..

    Danutza says:

    Alina merci mult! Trebuie sa incerc si reteta ta, la cuptor ... tot tu m-ai inspirat si la cea cu ardei copt, stiu ca am vb odata pe facebook:)
    Gomboti sper sa fac in weekend, ca am niste prune aduse de la tara si nu stiu ce sa fac cu ele!
    Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.