Cămara cu bunătăţi


By http://retetegg.blogspot.com/

De fapt azi va prezint beciul cu bunatati:) La tara oamenii depoziteaza conservele pt iarna in beci, dupa parerea mea o idee foarte buna caci in beci se pastreaza mult mai bine decat in camara.
La bloc insa nu avem beci, deci le tinem in camara sau pe balcon. Cred ca cel mai important este sa avem bunatati pe care sa le depozitam, caci un loc gasim destul de usor:)

Din seria conservelor pt iarna azi va prezint stand cuminti in beci (calitatea pozelor nu e excelenta fiindca nu am avut lumina ok, insa se poate observa esentialul):
  • ardei iuti in otet
  • fasole fideluta la borcan
  • muraturi
Bonus va ofer 2 poze cu Cici care e din ce in ce mai cuminte si mai scumpica:)



Cat mai curand vin si retetele pentru muraturi si conserve!!

8 Response to "Cămara cu bunătăţi"

  1. sarah says:

    ce fetita harnicuta.felicitari draga mea,se pare ca esti pregatita sa infrunti iarna.pupicei

    Danutza says:

    Merci Sarah! Sper ca iarna sa ma lase sa ma duc de la Pitesti la Buzau sa-mi si iau proviziile acasa:))Prefer sa le tin la tara, cum ziceam in beci, ca in oras n-am spatiu suficient:) Pupici!

    Alice says:

    wow..felicitari draga mea
    eu am renuntat la sportul asta :) face soacra si pt mine, ..le tine la tara la beci...e mai comod
    felicitari inca o data! pup cu drag

    Danutza says:

    Pai asa e, fara ajutorul soacrei e mai greu, nici eu nu le-as face singura pe toate:)) Plus ca solutia de depozitare e perfecta:) Pupici!

    Doamne ai aci ardei pentru toata lumea!Cea lenesa,desigur,ca mine!PUP!

    Danutza says:

    Daaa:)) Ardeii sunt pusi de soacra mea, ca la ei se consuma multi. Daca erau pt noi, eu puneam un borcanel mai mic:))Pupici!

    Mamaaaaaaaaaaaa da'multe ai mai pus !!!
    Bravo tie !!!
    Ai si scris retetele undeva...ca eu am dat de ele.
    Cred ca e o placere sa stai la tine in pivnita....
    Te tzuc !

    Danutza says:

    Multumesc Sidy! Retetele abia de azi am inceput sa le pun, dar vor aparea toate, promit:) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.