File de pangasius





Reteta asta eu am fost cea care a "adus-o" in familie. Mancasem de mai multe ori, in diverse locatii, file de pangasius pane si intr-o buna zi m-am gandit sa-l pregatesc si acasa. Ideea a fost foarte buna pentru ca se pare ca tuturor le-a placut si de atunci au inceput sa-l consume cu regularitate,in locul clasicului macrou.

Eu nu sunt un fan foarte infocat al pestelui, in general consum doar pangasius, ton, salata olandeza cu hering si fish fingers:). Insa iubitului meu ii place foarte mult pestele si de aceea incerc sa-l pregatesc cat mai des, ca sa-si potoleasca pofta!

Am folosit:
  • file de pangasius congelat 2-3 bucati, condimente pentru peste, 1 ou, pesmet.
Operatiunea e simpla: pestele se spala si se portioneaza, se condimenteaza, se da prin ou apoi prin pesmet si se rumeneste in tigaie.

Salata:
  • salata verde, rosii, castraveti,sare, ulei,otet.

Noi il servim fie cu salata si paine, cum e cazul de fata, fie cu mamaliga si mujdei. Ambele combinatii sunt savuroase.
Enjoy it!

0 Response to "File de pangasius"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.