Pui cu ciuperci si curry







By http://retetegg.blogspot.com/

O reteta rapida pentru pranz sau cina! E ideala atunci cand vrei ceva bun si rapid, e foarte aromata si consistenta.

Am folosit:
  • 300 g piept de pui, 10 ciuperci, 1 ardei kapia rosu, 3 catei de usturoi, 50 ml vin rosu, sare, 1 lingurita curry, patrunjel.
Pieptul de pui l-am taiat bucati si l-am calit cateva minute.

Am adaugat peste el ardeiul si usturoiul taiate. Peste cateva minute am pus ciupercile taiate bucati mai mari si vinul.

In aproximativ 10-12 minute am adaugat curry, patrunjel si am potrivit de sare.

Am servit cu salata de rucola cu rosii.

Meniul zilei:

1. Chiftelute cu susan



10 Response to "Pui cu ciuperci si curry"

  1. Très difficile résister a ce plat un vrai délice sans oublier le plus important le dessert hummmm....

    bisous

    Danutza says:

    Oui, le dessert est délicieux, mais le plat avec le poulet est delicieux aussi :)
    Merci beaucoup! Bisous!

    Unknown says:

    imi place reteta de pui cu curry si ciuperci! am sa o incerc si eu :)

    Danutza says:

    Merci Andreea! N-o sa-ti para rau, e super aromata ;) Te pup!

    Simona says:

    N-as refuza o invitatie la masa! Imi place tot meniul :)
    Pup

    Danutza says:

    Te astept cu drag Simona! Ma bucur ca-ti place :) Pupici!

    Marina says:

    Is it a party?! Great food!

    Danutza says:

    It's a menu Marina! Thank you so much!

    Un meniu foarte bun.Primesti musafiri?Te pup!

    Danutza says:

    Multumesc Mihaela! Sigur ca primesc :) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.