Pizza rapidă










Astazi am facut pizza, cu de toate, cum ne place noua. Este ideala atunci cand nu aveti timp sa pregatiti cina sau pranzul. Cumparati blat de pizza si il "decorati" cu tot felul de bunatati care va plac. Rezultatul e 100% gustossss! :)

Am folosit:
  • 2 blaturi de pizza (170 gr fiecare), 10 felii de salam Sinaia, 1 ardei gras galben, 100 gr porumb la conserva, 150 gr masline feliate, 2 ciuperci mari, 6 linguri de ketchup, 150-200 gr cascaval, sare, oregano.

Fiecare blat de pizza l-am uns cu ketchup si apoi am adaugat felii de salam, ciuperci, ardei, masline si boabe de porumb. Eu am mai adaugat putina sare si oregano uscat. Am ras apoi cascaval, am decorat pizza si am pus-o in cuptor la foc mic 10 minute.

Am servit-o calda langa un pahar cu bere rece. :)

Pofta buna!

4 Response to "Pizza rapidă"

  1. mirela says:

    mmmmm.....ce pofta mi-ai facut,vin si eu,,,,,te pup si o seara frumoasa!

    Danutza says:

    Merci, o seara frumoasa si tie! Pupici.

    Rapida si arata si apetisant. O duminica placuta, pup!

    Danutza says:

    @ Sara & Miki: Merci, o dupa-amiaza placuta si voua! Pupici.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.