Ciorbă de perişoare cu dovlecei





By http://retetegg.blogspot.com

Astazi iubitul meu a stat acasa din cauza unor probleme de sanatate, asa ca m-am gandit sa-i pregatesc la pranz o ciorbita gustoasa si consistenta pe care sa o savureze aburinda :)

Cum vremea e asa de frumoasa incat simtim ca a venit primavara, m-am decis sa cumpar dovlecei si sa ii folosesc la cateva retete. Prima a fost aceasta ciorbita cu perisoare si dovlecei, maine vine o reteta de paste cu dovlecei....yummy :)

Am folosit:
  • Pt ciorbita: 200 gr mix de legume congelate (morcov, mazare, fasole pastai, porumb, ardei), 100 gr telina, 2 cepe, patrunjel, fidea, 1 dovlecel mediu, sare, 1 foaie de dafin, 100 gr rosii in bulion, 2 lingurite de bors la plic, un cub concentrat.
  • Pt perisoare: 350 gr carne de porc tocata, 50 gr orez, 1 ou, cimbru, sare, condimente pt carne.

Am pus pe foc o oala cu apa. Cand a inceput sa fiarba am adaugat ceapa tocata marunt, legumele congelate, telina si foaia de dafin. Dupa 30 de minute am scos foaia de dafin si am adaugat dovleceii taiati cuburi si cubul concentrat.

Am pregatit perisoarele din carne de porc tocata, ou, orez, cimbru, sare si condimente, apoi le-am format rotunde cu mana si le-am pus in ciorba.

Am lasat sa fiarba aproximativ 25 de minute completand apa atunci cand a scazut si adaugand treptat rosiile in bulion, borsul si fideaua.

La final am potrivit de sare si am adaugat patrunjelul tocat.

Am servit ciorba aburinda ... o bunatate!

4 Response to "Ciorbă de perişoare cu dovlecei"

  1. ana says:

    Dovlecei si perisoare...delicios!

    Danutza says:

    Multumesc Ana!

    mirela says:

    Foarte buna ciorbita,iar combinatia sa nu mai spun,,,,,si despre iubitul tau,,,tare rasfatat si imi place sa aud ca mai sunt cupluri care se rasfata,,,,,,te pupp si tineti-o tot asa,,,,,spun din experienta ca merita!!!!!

    Danutza says:

    Merci mult Mirela! Daaa... mai ales cand e bolnavior ii fac toate poftele!Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.