Pui cu portocale













By http://retetegg.blogspot.com

Astazi am mai experimentat un "chinezism", am combinat ceea ce am crezut eu ca merge mai bine ca sa obtin un pui cu portocale asemanator cu cel de la "Wu Xing" (cine a mancat de la ei stie despre ce vorbesc).
A iesit foarte bun, a mancat cu pofta chiar si mama [asta chiar e o minune, ea e foarte mofturoasa:))]!

Am folosit:
  • 1 piept mare de pui, 2 aripioare, 1 ceapa, 2 portocale, 1 ardei rosu, 2-3 linguri sos de soia, 2 linguri otet de mere, 1 cub cu gust de pui, condimente pentru pui, oregano, coriandru boabe, patrunjel verde.

Am taiat ceapa si ardeiul julien si le-am pus la calit.

Pieptul l-am taiat cuburi si aripile in bucatele mai mici. Le-am adaugat peste ardei si ceapa cand acestea erau calite bine.

Am adaugat cubul de pui, condimentele pentru pui, 1/2 pahar de apa, oregano, coriandru , otet si sos de soia.

Am lasat 15 minute pe foc amestecand din cand in cand.

Am adaugat apoi portocalele taiate cuburi si am mai lasat 5 minute.

La final am pus patrunjel tocat.

Am servit cu garnitura de orez (orez fiert cu putin ulei, sare si patrunjel).

Pofta buna!

PS: Am primit si un mic dar in semn de apreciere, asa ca a fost un succes garantat reteta, cel putin pentru ai mei :).



9 Response to "Pui cu portocale"

  1. Cat de bine arata.

    Danutza says:

    Multumesc mult!

    Unknown says:

    m-ai innebunit cu retetele tale!!!

    Unknown says:

    ..vreau sa spun ..foarte apetisante...

    Danutza says:

    Andreea, ma bucur mult ca iti plac retetele! Sa incerci ce iti place si sa-mi zici cum au iesit:) Eu am descoperit de vreo juma de an retetele cu fructe si de atunci le tot combin, le testez:)

    Unknown says:

    portocalele raman in mancare sau se scot dupa ce este gata?

    Danutza says:

    Dupa cum se observa si in poza raman. Sunt foarte bune in combinatie cu puiul ...ofera un gust dulce-acrisor :)

    Unknown says:

    ok ms mult acum ma duc sa ma apuc de treaba.

    Danutza says:

    Mult spor!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.