Tort "Primavaratic"


















Ideea acestui tort am avut-o in urma cu vreo 2 ani, cand eram singura acasa si aveam o pofta nebuna de ceva dulce. Am plecat la magazin si m-am gandit ce ar merge sa combin ca sa iasa ceva delicios ... am luat piscoturi , frica si fructe si le-am transformat in ceva dulce foarte bun.

De atunci, la orice ocazie speciala, de sarbatori sau pur si simplu fara motiv (ca acum), pregatesc acest tort delicios.

L-am denumit "primavaratic" pentru ca azi a fost asa de frumos si de cald in Bucuresti incat am simtit pentru prima data anul acesta ca e primavara. Si trebuia sarbatorit evenimentul dupa o iarna friguroasa, nu-i asa?!

Am folosit:
  • 1 punga de piscoturi, 200 ml frisca lichida, 200 gr salata fructe (papaya, ananas, guava), 2 banane, 2 kiwi, 2 plicuri zahar vanilat, sirop (apa, zahar, esenta de vanilie si lamaie, zahar vanilat).
Intai am pregatit frisca din 200 ml frisca lichida si zahar vanilat. Am pregatit-o si am lasat-o la rece.
Am asezat piscoturile si am insiropat primul strat, am adaugat frisca si fructe.
Am repetat operatiunea cu al doilea strat.
Am decorat la final cu fructe si frisca.

Este delicios acest tort servit dupa 2-3 ore de stat la frigider.

Am dat un aer si mai primavaratic cu niste clopotei galbeni foarte frumosi, bineinteles doar ca decor!

Yum-yum!

0 Response to "Tort "Primavaratic""

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.