Clătite cu gem de căpşuni




Cum sa te incalzesti si sa te rasfeti intr-o zi de toamna ploioasa? Facand clatite! :)

Probabil nu pentru toata lumea e valabil, sau poate nu tuturor le place operatiunea "a face clatite" , insa nu cunosc prea multi care sa refuze sa infulece clatite.

Va invit la o portie!

Am folosit:
  • 5 oua, 400 ml lapte, faina cam cat sa devina aluatul ca o smantana, un praf de sare, 1 zahar vanilat, esenta de vanilie, gem de capsuni.

Am batut ouale, le-am amestecat cu lapte, sare, zahar vanilat, esenta si faina. Am copt clatitele si apoi le-am umplut cu gem.

Delicioase!!!

2 Response to "Clătite cu gem de căpşuni"

  1. pansy says:

    clatitele sunt intotdeauna bune !

    Mari says:

    Si mie imi plac la orice ora!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.