Ciorbă de fasole cu afumătură



By http://retetegg.blogspot.com/

Cine zice ca nu-i place ciorba de fasole sa nu mai vorbeasca ever cu mine:))

Eu nu refuz niciodata fasolea, fie ea ciorba, fasole batuta, nebatuta...cum se nimereste:))

Am folosit:
  • 500 gr fasole (noua cica), 2 morcovi, 1 ceapa, 250-300 gr afumatura, 3 rosii, leustean, 1 ardei rosu, 1 crenguta de cimbru, sare.

Fasolea am spalat-o bine si am lasat 1-2 ore in apa sa se umfle.

Apoi am pus-o la fiert. Dupa aproximativ 10 minute i-am schimbat apa.

Am lasat-o apoi sa fiarba o ora, dupa care am adaugat morcovul tocat, ceapa taiata marunt si ardeiul.

Cand legumele au fost aproape fierte, am adaugat afumatura taiata in bucati mai mici, rosiile pasate in blender si am pus crenguta de cimbru si sarea.

La final am adaugat leustean taiat marunt si am scos cimbrul din ciorba.

E minunata mai ales cu ardeii iuti in otet pe care i-am prezentat ieri:)


10 Response to "Ciorbă de fasole cu afumătură"

  1. Asa Danutzule sa mai mancam si ceva neaos!Fac si eu cat de curand!Pup!

    Danutza says:

    Eu si daca m-as muta in alta tara nu cred ca as putea sa renunt la cateva feluri de mancare!!!Pup!

    Ioana V. says:

    ador ciorba de fasole! Pup

    Danutza says:

    Alinutza, ma bucur ca-ti place si tie...si noi o iubim:) Pupici!

    Hmmm, ce bunaciune cu afumatura... Danutzule, ai renunta ca n-ai avea incotro... eu am renuntat la unele mincaruri pentru ca nu am ingrediente ca cele de la noi, am mai renuntat si din "dragosteee"... adica soata e italian si n-am incotro... Cum de exemplu, cind merg in tara, nu-mi ies nici de-o culoare pastele ca aici... explicatia, n-am aflat-o inca... cercetez... Pupici si-o seara placuta !

    Antonina says:

    ce pofta mi-ai facut!! maxima.. ;) pupici

    Danutza says:

    Daniela, cred ca m-as adapta si altui stil culinar, insa n-as renunta complet la unele chestii. Am multe prietene plecate pe afara si toate spun ca e greu sa gasesti anumite alimente si trebuie sa schimbi reteta:)
    Dar noi suntem mai mancaciosi de paste, cu ele ne-am descurca, nu stiu cum e in cazul altor preparate:)
    Pupici!

    Danutza says:

    Anto, hai la o portie sa treaca pofta:) Pupici!

    Cristina says:

    OOOO, asta da mancarica!

    Danutza says:

    Merci Cristina!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.