Mâncare de mazăre cu ciuperci, dovlecel şi kaizer









O mancare rapida si foarte gustoasa. Desi imi place mult si mazarea simpla, am vrut sa-i schimb putin gustul cu cateva ciuperci si un dovlecel. Pentru o aroma si gust deplin, am adaugat si kaizer usor afumat. Delicioasa!

Am folosit:
  • 2 cepe tocate fin, 1 morcov mare tocat fin, 1 dovlecel taiat, 1 ardei rosu, 250 gr ciuperci feliate congelate, 500 gr mazare congelata, 4 linguri sos de rosii, sare, piper boabe, 2 foi de dafin, 250 gr kaizer semiafumat taiat bucati, putin cimbru uscat, patrunjel verde tocat marunt.

Am calit ceapa si morcovul timp de cateva minute. Am adaugat un pahar cu apa si condimentele (boabe de piper, dafin, cimbru). Am lasat pe foc aproximativ 10 minute.

Am adaugat apoi ciupercile, mazarea, kaizerul si inca un pahar cu apa.

Dupa aproximativ 30 de minute am adaugat ardeiul, dovlecelul si sosul de rosii. Am potrivit de sare si am mai lasat pe foc 20 de minute, amestecand din cand in cand.

La final am adaugat patrunjel verde si am oprit focul.

Pofta buna!

6 Response to "Mâncare de mazăre cu ciuperci, dovlecel şi kaizer"

  1. Mama ce bine arata cu ciupercute si kaizer afumat... numai bun pe gustul meu, servesc o portioara mica, mica... Multumesc pentru masa...

    Danutza says:

    Daniela, sa iti fie de bine! Seara frumoasa!

    Anonim says:

    aoleu ce buna a iesit doamne,,,nu mi sa cred daca mai adaugi si niste cartofiori langa belea!!super reteta inecercati1!

    Anonim says:

    m-a intrigat,ma duc sa fac si eu..merci.

    Bety says:

    Grozava idee... nu am avut ciuperci si ardei asa ca am facut fara... a iesit o nebunie! Multumesc pt reteta si mai ales pt faptul ca ai precizat "timpii"... pt mine sunt esentiali. :)

    Danutza says:

    Bety, ma bucur tare mult ca ti-a placut! Si eu o fac adesea fara ciuperci si iese foarte buna :)

    O zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.