Gnocchi cu sos bolognez








O reteta foarte gustoasa de paste este cea de gnocchi cu sos bolognez. Nu este atat de important ce fel de paste folositi (fusilli, penne, etc), ci este important ca sosul sa fie cat mai delicios.

Am folosit:
  • 500 gr paste gnocchi, 350 gr carne de porc tocata, 200 gr rosii in bulion, 1 ceapa, 1/2 ardei gras, oregano, sare.

Pastele le-am fiert conform instructiunilor de pe pachet.

Am tocat marunt ceapa si am pus-o la calit. Am adaugat ardeiul tocat marunt, apoi carnea.

Am lasat pe foc timp de 15 minute, amestecand din cand in cand.

Am adaugat apoi rosiile, sare si oregano.

Am mai lasat 5 minute apoi am oprit focul.

Am servit pastele gnocchi cu sos bolognez din belsug.

Pofta buna!

0 Response to "Gnocchi cu sos bolognez"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.