Ciorbă de ouă








Pentru ca v-am tot indulcit zilele trecute, era cazul sa trecem si la un alt fel, ceva mai usor, de exemplu o ciorbita.

Sincer, e prima data cand o fac! Iubitul meu mi-a spus ca la ei in zona se face aceasta ciorba destul de des, iar acum avea pofta. De fapt el are pofta de vreo luna, dar l-am amanat eu:)

Nu stiu nici de ce ii spune ciorba de oua, caci ea la baza e o ciorbita de legume si ceva oua (omleta) puse la final. Dar sa vedem despre ce e vorba:)

Am folosit:
  • 250 gr legume congelate (morcov, mazare, fasole pastai, porumb, ardei), 1/2 telina, 2 fire de praz, 1 dovlecel, patrunjel verde, leustean verde, 2 cuburi de concentrat de pui, sare, 3 linguri de otet, 3 linguri sos de rosii (sau bulion), 3 oua.

Am asezat o oala cu apa pe foc. Cand a inceput sa clocoteasca am adaugat legumele congelate si telina taiata cubulete.

Am lasat 30 de minute sa fiarba, apoi am adaugat dovlecelul taiat cuburi si prazul taiat rondele.

Cand toate legumele au fiert am adaugat si bulionul, otetul, concentratul de pui si sarea.

Intre timp am pregatit o omleta simpla din 3 oua si putina sare, intr-o tigaie fara ulei. Am taiat-o (rupt-o) bucatele cu o spatula si am adaugat-o in ciorba.

Peste 5 minute am adaugat verdeata si am oprit focul.

Am mai adaugat fiecare in farfurie otet dupa gust.

Pofta buna!

6 Response to "Ciorbă de ouă"

  1. ALINA says:

    sincer ca si tine nu inteleg de ce se defineste"ciorba de oua"insa e interesanta,probabil si buna pt ca am vazut ca nu numai ca are un aspect placut dar contine si verdeturi si legume care sunt f bune...complimenti..

    Danutza says:

    Eu i-as spune ciorba de legume cu oua, dar daca iubitu zice ca e de oua...atunci na, ce sa zic:))
    E oricum foarte sanatoasa cu toate legumele:)
    Pupici!

    Unknown says:

    Foarte interesant! Din pacate noi nu prea le avem cu ciorbitele desi nu e tocmai sanatos! Numai bine Dana!

    Danutza says:

    Nici noi nu mancam des ciorbe, dar uneori ne e pofta:)
    Inca o data "la multi ani!" Alice:*

    felis says:

    Interesanta... nu am mai auzit pana acum de ciorbita asta!!... Trebuie sa fie buna... ca de bine.. arata fff bine!!...

    Danutza says:

    Multumesc Felis! Si pentru mine a fost o premiera:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.