Spaghete cu dovlecel, kaizer şi sos de roşii







By http://retetegg.blogspot.com

M-a innebunit gustul de paste cu dovlecel! De cand am facut prima data cu dovlecei, as manca mereu numai asa pastele:)

De data aceasta am facut spaghete cu dovlecel si am adaugat putin kaizer, ardei, sos de rosii, cascaval ... o bunatate!

Am folosit:
  • spaghete, dovlecel ras, ardei taiat cubulete, kaizer taiat cubulete, sare, piper, oregano, busuioc, sos de rosii, usturoi tocat fin, cascaval ras.

Am fiert pastele si le-am scurs.

Sosul l-am pregatit din kaizer calit putin, peste care am adaugat dovlecel, ardei, usturoi. Apoi am adaugat sos de rosii, condimente.

Am turnat sosul cald peste paste si am servit cu cascaval deasupra.

Pofta buna!

0 Response to "Spaghete cu dovlecel, kaizer şi sos de roşii"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.