Salata de pui cu mango






By http://retetegg.blogspot.com/

Zilele trecute am vazut la Teo o salata delicioasa si usoara, care mi-a placut super mult. Multumesc pt inspiratie!!

Mi-am luat si eu mango, am mai adaptat-o putin in functie de ce am avut si a iesit o bunatate de salata, pe care v-o recomand cu incredere ... e super sanatoasa si gustoasa.

Am folosit (pentru 2 portii):
  • 1 mango, salata verde (din pacate n-am gasit un mix de salata pe nicaieri si am pus salata normala), 2 rosii, 400 gr piept de pui, sare, ulei de masline, sucul de la o lamaie, piper alb.
Pieptul de pui l-am cumparat taiat fasii lungi asa ca doar l-am presarat cu piper alb si sare si l-am pus in tigaie fara ulei (daca nu aveti o tigaie antiaderenta, folositi un strop de ulei sau mai bine grill-ul). Am lasat la foc mediu si l-am rumenit bine pe ambele parti.

Salata am spalat-o si am rupt-o bucati mici. Rosiile le-am taiat felii.

Am curatat fructul de mango de coaja si l-am taiat apoi cuburi.

Am asamblat salata incepand cu un pat de salata verde si apoi in functie de imaginatie am asezat puiul, rosiile si mango.

Am adaugat dupa gust ulei de masline, sare si suc de lamaie.

Eu mi-am pus si cateva seminte de susan si in.

E delicioasa si usoara mai ales pentru masa de seara.

Pofta buna!

14 Response to "Salata de pui cu mango"

  1. Stefy says:

    mai ai o portie? ca mi-ai fact o poftaaaa!!!!:)

    Danutza says:

    Salata nu mai am, dar am mango in frigider:)) Sa o incerci, n-o sa-ti para rau ;) Pup!

    Vin eu cu salata proaspata din gradina din aia de culoare rosu inchis, daca promiti ca-mi dai o portioara mica cu feliute de rosii... Pupici !

    Danutza says:

    Super ca aduci salata!!! Dau portie dubla :)) Pupici!

    Mango imi place foarte mult.Arata tare bine salata.Pup!

    Danutza says:

    Daa, e foarte bun mango ... pacat insa ca nu creste si la noi :)) As manca non stop:)
    Multumesc pt vizita, pupici!

    Delicioasa salata ta! Mi-ai facut pofta!

    Anonim says:

    De mult nu am mai facut o salata :( ... cred ca e grozava salatica ta !!

    Danutza says:

    Multumesc mult Alexandrina!

    Danutza says:

    Adina, eu am mancat in astea 2 luni salata cat pentru tot anul trecut:)) Am avut mare pofta de salatica asta :)

    Liana10 says:

    O salata ca a ta e tot ce-mi trebuie! ;-)

    Danutza says:

    Liana, cred ca tuturor ne cam trebuie salate in perioada asta :) Sa ne revenim dupa frig si iarna :)

    Cristina says:

    ce culori frumoase...

    Danutza says:

    Merci Cristina!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.