Salată de fructe







O salata de fructe foarte simpla si rapida. Eu am pregatit-o cu fructele pe care le aveam in frigider in 5 minute.
E perfecta daca aveti pofta de ceva dulce, racoros si usor la 10 seara :).

Am folosit:
  • 1 pepene galben, cirese rosii, cirese galbene, piersici, zahar vanilat (sau orice alte arome si fructe preferati).

Am taiat pepenele pe jumatate, am curatat semintele si l-am umplut cu fructe. Am adaugat deasupra zahar vanilat.

Este una din variantele mele de salata de fructe, cea rapida si cam cu ce avem in frigider.

Promit sa revin cu cea "sofisticata" care cuprinde mai multe fructe, frisca, lichior :).

Pana atunci, enjoy it!

0 Response to "Salată de fructe"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.