Ciorbiţă de cartofi





O ciorbita simpla si gustoasa, nu m-am abtinut si-am mancat 2 portii :)!

Am folosit:
  • 200 gr legume congelate (fasole pastai, morcov, ardei, porumb, mazare), 1 ceapa uscata, 1 ceapa verde, 1 ardei, 6-7 cartofi, 1 lingurita delicat (eu prefer secretul gustului), sare, 3 linguri de bulion, fidea, 2 linguri de bors la plic, leustean, patrunjel.

Am pus la fiert o oala cu apa. Cand a inceput sa clocoteasca apa am adaugat legumele congelate si ceapa tocata marunt.

Am lasat sa fiarba 30 de minute, apoi am pus in ciorba ardeiul, cartofii si delicatul.

Cand legumele au fiert, am adaugat si bulionul, fideaua, borsul, sarea. Am mai lasat pe foc 10-15 minute, am adaugat verdeata tocata marunt si am inchis focul.

Am servit cu putina smantana [doar eu, ca ai mei nu prefera asa :)].

Pofta buna!

5 Response to "Ciorbiţă de cartofi"

  1. Dya says:

    cat de buna este!!! imi place mult!

    Danutza says:

    Multumesc Dya! E asa simpla si asa buna ciorba de cartofi, de mica o iubeam:)

    pansy says:

    n-am folosit niciodata amestec mexican la ciorba,dar uite ca a ta arata grozav.fusion cum se spune acum!

    pansy says:

    pai daca folosesti moderarea comentariilor,la ce mai folosesti cuvinte de control ?ma enerveaza rau asta ,pentru ca de multe ori dupa ce am postat nu ma astept sa mai trebuiasca sa fac ceva.cred ca am postat de mai multe ori la tine,dar nu am avut rabdare sa vad ce se intampla,ca stiam ca ai moderarea.eu am dezactivat totul si spamurile au fost ce au fost la iceput,dar acum de cand blogger s-a invartosat in acet domeniu nu mai an probleme.eventual ele intra la spam ,da'nici nu ma duc sa le citesc.spun toate astea pentru o mai usoara comunicare intre noi.

    Danutza says:

    Eu pun des amestec mexican la ciorbe, e mai practic, nu mai stau sa toc diverse chestii:)

    Despre comentarii nu stiam pana acum care e treaba ca n-am incercat vreodata sa-mi dau un comentariu ca sa ma prind de faza. De blog (partea tehnica)nu prea ma ocup eu, asa ca nu am tinut seama de aspect. In orice caz, o sa dezactivez chestia aia cu verificarea, nici mie nu-mi place in mod deosebit cand o intalnesc pe undeva:)

    Seara buna!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.