Cartofi copţi umpluţi















By http://retetegg.blogspot.com

Cartofi copţi umpluţi sau cel mai delicios aperitiv pe care l-am testat!

Eram in cautarea unei retete noi, sa mai schimb cate ceva in meniu. Mi-au atras atentia acesti cartofi pregatiti de Maya, sunrise potatoes.
Desi pe net am gasit multe retete de cartofi umpluti, cei cu ou deasupra mi s-au parut cei mai deosebiti, asa ca am imprumutat ideea, am modificat in functie de ce aveam in frigider si a rezultat o masa ... yuumii!

Am folosit:
  • 4 cartofi mari (400 gr bucata), 200 gr salam uscat semiafumat, ciuperci (cam 5-6), branza de vaci, 4 oua, sare, piper alb, patrunjel.

Am spalat bine cartofii si i-am copt.

I-am scos din cuptor, am taiat un mic capac si i-am scobit cu o lingura. Folositi prosoape sau manusi daca nu aveti rabdare sa se raceasca complet caci eu mi-am fript degetele:)

I-am umplut cu salam taiat marunt, ciuperci coapte taiate marunt, sare, piper, pe unii si cu putina branza si deasupra am pus un ou.

I-am pus din nou in cuptor pana cand oul s-a copt. Am decorat cu patrunjel.

V-am pus si o sectiune sa vedeti cam cum arata oul copt. Daca va place mai moale il lasati mai putin la cuptor.

Sunt absolut deliciosi, noi i-am servit cu salata de varza. Eu mi-am pus si putin ketchup:)

Pofta buna!

19 Response to "Cartofi copţi umpluţi"

  1. Maya says:

    Ce frumosi cartofi,ce babani!Ma bucur ca ti-au placut :)

    Dya says:

    O idee geniala! Imi plac enorm de mult!

    Claudia says:

    arata genial pozele... o sa incerc si eu ca pare foarte simplu de facut

    Danutza says:

    Maya, au fost foarte buni! Merci mult pentru reteta:)

    Danutza says:

    Dya, si la mine au intrat pe lista de favorite:)

    Danutza says:

    MeetTheSun: merci frumos!
    Chiar se fac simplu, ii poti umple cu ce ai la indemana si sunt gustosi!

    Craita says:

    Arata deosebiti,o idee minunata pentru cina!

    Danutza says:

    Merci Craita! Noi la cina i-am servit, au mers de minune:)

    Unknown says:

    Super idee! Multumesc! Numai bine!

    Papa bun... Imi plac ca sint mari cartofii tai... eu ii fac, dar in alt mod, sper sa reusesc intr-o zi sa postez reteta... Pupici si fur de la tine o jumatate de cartofior din poza cu outul taiat in doua... Pupici si-o seara placuta !

    Danutza says:

    Alice, ma bucur ca-ti plac! Seara buna!

    Danutza says:

    Daniela, poti sa furi si-un cartof ... caci iti zic eu, da dependenta si nu te saturi cu o jumatate:))
    Pupici si seara placuta!

    Stefy says:

    ce pofta mi-ai facut!!! trebuie sa-i incerc si eu neaparat!!!

    Danutza says:

    Stefy, sa ma anunti daca ti-au placut:)

    ALINA says:

    arata superrrr!!!!!!complimenti!!!!!!

    Danutza says:

    Merci Alina! esti o scumpa ca intotdeauna!

    Am facut si eu ,mi-a placut mult,combinatia o mai intalnesti insa ce mi-a placut ca este dietetic nu prajesti,cartoful facut in coaja.Bun,bun!

    Mi-a placut,dietetic,bun,bun!

    Danutza says:

    Multumesc Mihaela! Ma bucur ca ti-au placut! Sunt foarte buni si mult mai sanatosi decat cartofii prajiti cu ochiuri de exemplu:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.