Romantic dinner












By http://retetegg.blogspot.com/

Inca de la inceput trebuie sa va spun ca nu o sa gasiti aici chiar acel tip de cina romantica la care probabil va asteptati. Asta pentru ca nu suntem mari amatori de inimioare agatate pe pereti si jucarii de plus cand vine vorba de romantism.

Cred ca suntem undeva la alt nivel, adica avem alte chestii pe care le consideram mult mai romantice :)

Am pregatit aceasta cina fara vreo ocazie anume, poate doar faptul ca nu am ajuns la mare anul asta si ne era dor sa aducem 'putina mare' in casa.

Oricum punctul central nu au fost doar decoratiile ci si felurile servite la cina in sine.

Pentru decoratii m-am oprit la lumanarele, scoici si paharele noastre cu stelute de mare:)

Nu am servit o masa prea incarcata, fiind cina ne-am gandit sa nu servim nu stiu cate feluri de mancare. Pentru desert am ales doar fursecuri si fructe, am servit vin rosu dulce.

Am pregatit pui cu masline in sos de lamaie si verdeata, ficatei in vin cu usturoi si ca garnitura pentru ele am pregatit legume gratinate.

Pentru ca iubitul meu e cel mai minunat om din lume, mi-a adus flori:)

A fost o seara pe care nu am planificat-o din timp, ci doar pe moment, insa totul a fost minunat. Atunci cand exista iubire, totul decurge frumos chiar si cu ceva nu prea sofisticat, pregatit acasa.

Ps: Retetele urmeaza zilele viitoare pe blog, va asigur ca sunt extra delicioase!


8 Response to "Romantic dinner"

  1. Probabil mqncarea a fost excelenta daca bucatareasa a primit flori:)

    Danutza says:

    Teo, si daca nu era buna n-avea ce sa mai faca, ca florile le-am primit inainte sa deguste:))
    Dar stie el ce stie, nu aveam cum sa-l dezamagesc:)

    Maya says:

    Frumos! Love is in the air! :)

    Danutza says:

    Yes, it is:) Thanks Maya!

    pansy says:

    Bag sama ca Maya avea dreptate ! Faina cina ai pregatit !

    Danutza says:

    Multumesc frumos Pansy! Pup!

    Antonina says:

    Mie sa-mi zici si reteta pentru floricele ;) acolo intervine romantismul nu?;) pupici

    Danutza says:

    Pai e cea mai simpla reteta, un barbat iubitor si darnic pe langa casa omului:))Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.