Salată de cartofi cu pui, dovlecei şi măsline






By http://retetegg.blogspot.com

O salata mega buuna, care a avut ca baza o salata orientala la care am adaugat inca vreo cateva ingrediente:) A iesit o bunatate, trebuie sa o incercati neaparat!

Am folosit:
  • 1 kg cartofi, 4 morcovi, 300 gr masline, 1 dovlecel, 3 castraveti in otet, 1 piept de pui, 2 fire ceapa verde, sare, piper, ulei de masline, otet, curry.

Am fiert cartofii si morcovii, i-am curatat si i-am tocat (ca pt salata orientala).

Am tocat ceapa verde si castravetii.

Dovlecelul l-am feliat si am copt feliile pe grill. Le-am adaugat putina sare si putin piper.

Puiul l-am pregatit tot pe grill, taiat bucati. Am adaugat peste el un praf de curry.

Am combinat ingredientele intr-un bol mare, am adaugat ulei, otet si sare.

Am servit portie dubla, asa-i de buuna! :)

4 Response to "Salată de cartofi cu pui, dovlecei şi măsline"

  1. pansy says:

    imi place salata ta ! si ideea cu praful de curry .

    Danutza says:

    Merci mult Pansy! Praful de curry a dat o aroma super puiului:)

    Nadji says:

    Une salade bien savoureuse. J'aime beaucoup.
    Un blog plein de gourmandises. Je reviendrai.
    A très bientôt.

    Danutza says:

    Merci beaucoup Nadji!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.