Salată coleslaw




By http://retetegg.blogspot.com

O salata foarte cunoscuta, servita prin numeroase fast-food-uri, insa nu in toate gustoasa sau proaspata. De exemplu, la KFC e ok si in general proaspata, dar la Spring time e groaznica! Parerea mea!

Am facut si eu salata coleslaw, intr-o varianta care mi-a placut foarte mult. Am servit-o in shaorma, insa e delicioasa langa friptura, cartofi, hamburgeri ... sau ce mai vreti voi :)

Am folosit:
  • 1/2 varza, 1 morcov, 1 fir ceapa verde, 3-4 linguri maioneza, sare, piper alb, zeama de lamaie.

Am tocat marunt varza si ceapa, iar morcovul l-am ras fin. Le-am amestecat cu zeama de lamaie, maioneza, sare si piper alb.

Yummi!

4 Response to "Salată coleslaw"

  1. Eu fac des salata cu ingredientele scrise de tine, dar cu maioneza n-am facut niciodata. Sigur daca fac pentru Isabella, dispare... salata nu motzata. Ea si pe cartofi prajiti pune cite un pic de maioneza... Am sa incerc si varianta ta... Pupici si... noapte buna !

    Danutza says:

    Daniela si eu o fac in varianta aceasta pt prima data, am fost incantata de gust!
    Pupici tie si motzatei tale!

    Timea says:

    o salata simpla si delicioasa! imi place mult. (de la KFC o stiu si eu :) )

    Danutza says:

    Merci Timea! Eu o prefer la fripturi, shaorma, hamburgher ..e buna:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.