Mere coapte cu nuci, migdale si inghetata













By http://retetegg.blogspot.com/

M-am gandit sa incepem saptamana cu un desert delicios si rapid, de mare efect la o masa cu prietenii.

Cu aceasta reteta particip la provocarea "Dulce Romanie" gazduita luna aceasta de Alexandrina pe blogul ei.

Am folosit:
  • 4-5 mere, peltea de gutui, nuci, migdale, scortisoara, inghetata, wafer rolls.
Pentru ca am avut mere mai mari, le-am taiat pe jumatate si le-am scos cotoarele. Pentru mere mai mici putem sa le lasam intregi si doar sa le indepartam cotoarele.

Daca nu este scobitura destul de mare, mai adancim cu o lingurita.

Punem in fiecare jumatate de mar un praf de scortisoara si cate o lingurita de peltea de gutui.

Asezam apoi in peltea bucati mici sau mari de nuci si migdale (am pus migdale culese chiar de noi din migdalul de la tara).

Am pus merele intr-o tava pe hartie de copt. Le-am lasat aproximativ 20 de minute in cuptor.

Am servit merele umplute cu inghetata si wafer rolls alaturi.

Un deliciu maxim! Aveti nevoie de vreo 3 portii ca sa va saturati pe deplin:))

Pofta buna!

12 Response to "Mere coapte cu nuci, migdale si inghetata"

  1. Aoleu,ce-mi faci?Ador merele si inghetata si nucile,asa ca ma apuc de treaba daca tu nu-mi dai.Te pupacesc!

    Danutza says:

    Draga mea eu te servesc, insa ca sa te saturi pe deplin ai nevoie de 2-3 portii mari:) Deci, fuguta la treaba:) Pupici!

    Nuci n-am, dar servesc cu placere un mar cu inghetata, ca arata prea bine... Pupici !!!

    pansy says:

    ce desert fain!

    Danutza says:

    Daniela, fie cu nuci, migdale sau doar inghetata e tot un desert delicios pe care-l servim cu placere:)Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc mult Pansy!

    Anonim says:

    offff , mie nu-mi plac nucile , dar gasesc eu cu ce sa le inlocuiesc ;) ....

    Delicioase!! Multumesc pentru participare!

    Danutza says:

    Adina, cu migdale, alune sau chiar fara ... oricum au si peltea deci merg si asa:)Pup!

    Danutza says:

    Alexandrina, cu mare placere! Nu puteam sa ratez:) Pupici!

    Antonina says:

    Moama ce combinatie delicioasa !!

    Danutza says:

    Merci Anto! Sunt chiar mega delicioase merele coapte in combinatia asta! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.