Salata de cartofi cu sfecla si masline





By http://retetegg.blogspot.com/

De multe ori nu mai stiu ce sa pregatesc rapid si gustos, iar solutia cea mai buna pare sa fie intotdeauna o salata :)

Pentru ca salata orientala ne place foarte mult mereu ea este prima optiune, dar in timp am tot adaptat-o si asa am ajuns acum la o salata orientala ce contine si sfecla.

Am folosit:
  • 4 cartofi, 1 sfecla rosie, 3 castraveciori in otet, 3 morcovi, 1 legatura ceapa verde, 3 oua, masline, sare, piper, ulei de masline, otet.

Am fiert cartofii, sfecla, morcovii si ouale.

Am curatat legumele de coaja si le-am taiat.

Am tocat castraveciorii si ceapa verde si le-am adaugat peste celelate legume in bol.

Am pus maslinele, am adaugat sare, piper, ulei si otet.

Am amestecat de cateva ori si am asezat salata pe farfurii. Am asezat langa salata si jumatati de ou fiert.

Pofta buna!

16 Response to "Salata de cartofi cu sfecla si masline"

  1. Antonina says:

    Eu coc sfecla, sa incerci si asa. Delicioasa salatica! pup

    Danutza says:

    Salata de sfecla coapta e super, preferata mea! Dar atunci cand sunt mai grabita prefer sa o fierb :) Pup!

    Une salade parfaite pleine de légumes, un délicieux repas!

    Danutza says:

    C'est vrai Beth, merci beaucoup! Bisous!

    Simona says:

    Faina combinatie! Trebuie incercat, dar... dupa dieta :(! Pupici

    O salata pe placul meu.Te pup!

    Uau, ce bine arata... Iti dau adresa sa-mi trimiti niste sfecla, ca restul ingredientelor le am... Pupici !

    Danutza says:

    Simona, mult succes cu dieta!! Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, ma bucur mult ca-ti place! Pupici!

    Danutza says:

    Daniela, aici e sfecla cat cuprinde asa ca-ti trimit sa ai provizii :)) Pupici!

    Ioana V. says:

    nu am mancat niciodata, dar cred ca e tare buna!

    Danutza says:

    Alinutza, e salata orientala cu sfecla, n-are ce sa fie rau:)) Te pup!

    Anonim says:

    Ce idee grozava mi-ai dat !!!! ;)

    Danutza says:

    Adina, ma bucur mult ca-ti place! Pupici!

    Astazi ma gandeam exact la asa ceva si hop ma uit la tine si ce gasesc ,,bunaciunea,,eu ma gandeam la o lingura de maioneza pe langa toate cele de mai sus....pup Danutza draga!!

    Danutza says:

    E foarte buna si asa simpla, cred ca e buna si cu maioneza, n-are ce sa strice :) Te pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.