Zacuscă












Uite ca am pregatit si zacusca. Nu in cantitati mari, pentru pus la borcane, ci pentru noi, cateva portii, de pofta.

A iesit foarte buna, asa ca probabil voi incerca mai spre toamna sa pregatesc si pentru pus la borcane.

Am folosit:
  • 3 vinete, 3 ardei, 3-4 rosii, 2 cepe, 3-4 ciuperci, sare, patrunjel, marar.
Am pus la copt vinetele si ardeii. Intre timp am tocat ceapa si ciupercile cu robotul marunt.

Cand s-au copt vinetele le-am curatat si le-am taiat marunt (eu nu le tai cu robotul, pentru ca nu-mi place sa le pregatesc pasta, ca pentru salata). Le fel am procedat si cu ardeiul copt.

Ceapa si ciupercile le-am pus la calit, am adaugat apoi vinetele, ardeii si rosiile taiate cuburi. Am amestecat bine, am potrivit de sare si am lasat sa fiarba. Am continuat insa sa amestec din cand in cand sa nu se prinda de cratita. Spre final am adaugat si verdeata.

A iesit o zacusca foarte buna!

0 Response to "Zacuscă"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.