Prăjitură pufoasă cu brânză dulce, căpşuni şi cireşe















By http://retetegg.blogspot.com

Pentru ca titlul explica destul de bine despre ce e vorba, nu au mai ramas prea multe de spus:)

E o prajitura cu blat pufos [o pufosenie:))], acoperita cu un strat de branzica dulce aromata si fructe dulci si parfumate. Perfecta pentru sezonul acesta!

Am folosit:
  • Blat: 6 oua, 6 linguri de zahar, 6 linguri de faina, zahar vanilat, esenta de vanilie;
  • Crema + decor: 350 gr branza dulce, 4 linguri de zahar, esenta de lamaie, zahar vanilat, cirese, capsuni.

Blatul este foarte simplu de pregatit, seamana cu cel de rulada.

Am separat albusurile de galbenusuri.

Galbenusurile le-am frecat cu zahar si zahar vanilat pana s-a topit tot zaharul. Am adaugat esenta de vanilie.

Separat am batut spuma albusurile cu praful de sare. Consistenta albusurilor trebuie sa fie asemanatoare cu a spumei de frisca.

Am amestecat apoi albusurile cu galbenusurile si faina.

Cand s-a omogenizat compozitia am adaugat-o in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina. Am lasat 15 minute in cuptor la foc potrivit. Apoi am scos blatul din cuptor si l-am lasat 10 minute sa se raceasca.

Branza dulce am amestecat-o cu 4 linguri de zahar, esenta de lamaie si zaharul vanilat. Trebuie amestecata bine pana nu se mai simte zaharul.

Am pus peste blat branzica si am decorat cu multe capsuni si cirese (culese de iubitul meu special pentru desertul lui preferat).

Daca mai gasiti in piata cirese si capsuni incercati-o repede caci e mega buna. Desigur, e la fel de delicioasa si cu piersici, caise sau chiar visine (daca va place mai acrisoara putin).

Pofta buna si weekend excelent!

4 Response to "Prăjitură pufoasă cu brânză dulce, căpşuni şi cireşe"

  1. Mama, ce de-a fructe, care de care mai rosii... Buna prajiturica ta... fur o feliuta, ca nu mai am dulciuri prin casa... Pupici !!!

    Danutza says:

    Am zis sa fac un ultim "dezmat" cu cirese si capsuni ca s-au cam dus de pe piata:) Te astept la o felie, pup!

    Imi place!!

    Danutza says:

    merci Rocsy!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.