Ciorba de perisoare







Nu sunt o consumatoare zilnica de ciorbe, insa de ciorba de perisoare mi se face destul de des pofta.
Si cand mi-e pofta, nu ezit si ma apuc de gatit!

Am folosit:
  • 400 gr carne tocata de porc, 1 ceapa, 1 morcov, 1 cartof, 1 ou, bulion, bors (2-3 linguri), condimente pt carne tocata, piper, oregano, patrunjel, fidea (a ratat poza).
Am tocat marunt ceapa, morcovul si cartoful si le-am pus in oala cu apa la fiert. Cand au dat cateva clocote, am pus perisoarele (din carne, ou si condimente) si bulionul.
Cu 5 minute inainte de final am pus si borsul, fideaua si patrunjelul.

O ciorbita care merge fix la suflet!

1 Response to "Ciorba de perisoare"

  1. Nicole says:

    Ciorbita de perisoare este una dintre ciorbele mele preferate. Desi eu prefer ciorbele neacrite am sa incerc si eu cu bors. Cred ca iese buna!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.