Chifteluţe de peşte şi pui












By http://retetegg.blogspot.com

O combinatie excelenta, peste si pui! Cum nu facusem pana acum chiftelute nici de peste, nici de pui, mi s-a parut o ocazie perfecta sa le incerc.

Initial am vrut sa fac doar din peste, insa mi se parea prea putina compozitie, asa ca am adaugat si pui. Au iesit super gustoase!

Am folosit:
  • 2 fileuri de peste, 2 pulpe dezosate, 2 cartofi, 1 ceapa, 4-5 catei de usturoi, 1 morcov, 1 ou, condimente, 3 felii de paine, marar, ulei pentru prajit.

Am tocat cu robotul pestele si pulpele si le-am pus intr-un bol.

Am taiat fin ceapa, morcovul si usturoiul, apoi le-am adaugat peste carne.

Cartofii i-am dat pe razatoarea mica si i-am scurs bine de apa. I-am pus peste celelalte ingrediente.

Am adaugat painea inmuiata si stoarsa bine, oul, condimentele si mararul tocat fin.

Am amestecat bine toata compozitia, apoi am format chiftelutele.

Le-am prajit in ulei pe ambele parti pana s-au rumenit. Le-am scos pe servetele de hartie ca sa nu ramana surplus de grasime.

Am servit cu garnitura de cartofi inabusiti (cartofi fierti pe care i-am scurs de apa, am adaugat putin unt, sare, usturoi si verdeata, am lasat pe foc 6-7 minute).

Pofta buna!

4 Response to "Chifteluţe de peşte şi pui"

  1. Dya says:

    Interesanta combinatie! Imi place foarte mult prezentarea.

    Danutza says:

    Merci mult Dya!

    Aurica says:

    reusite si numai bune de servit, pacat ca sunt doar poze ca deja le terminam din farfurie si mi-a facut deja pofta :D

    Danutza says:

    Multumesc! Chiar n-am mai facut de mult timp chiftelute de peste, cred ca le vine randul! Te poftesc la masa :D

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.