Tăieţei de casă









La noi aici in zona (Pitesti, Arges) nu se practica pregatirea taieteilor in casa. Nu stiu din ce cauza, poate ca nu e asa o traditie sau poate ca gospodinele sunt mai comode, in orice caz pe aici se cumpara cei din comert.

Iubitul meu care vine din alta zona (Buzau) este obisnuit cu taieteii de casa la toate ciorbele si supele. De fapt, de la mama lui am invatat sa-i si fac, fiindca altfel nu prea aveam idee :)

Pentru taietei care sa ajunga la o oala de ciorbita (4 l) eu am folosit:
  • 1 ou, 8 linguri de faina, 1 praf de sare.

Am asezat faina intr-un bol si am adaugat in mijloc oul si sarea. Am framantat un aluat tare pe care l-am asezat pe masa presarata cu faina si l-am intins bine intr-o foaie subtire.

L-am taiat cu un cutit in fasii subtiri (nu le-am facut chiar mici de tot fiindca ne place sa le simtim in ciorba).

Am asezat taieteii pe o coala de hartie si i-am lasat la uscat aprox 1 ora. Sunt perfecti pentru orice fel de supe si ciorbe, acre sau dulci.

Eu i-am folosit la o ciorbita gustoasa de porc, acrita cu bors. Reteta vine maine :)

0 Response to "Tăieţei de casă"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.